‘Goed luisteren naar de klant levert het beste resultaat’

Margreet Speelman

Margreet Speelman, senior accountmanager

Het is mijn taak …

… om de kennis en expertise van Cito aan te laten sluiten bij de behoefte van de klant. Dat doe ik door veel bij bedrijven, de overheid en brancheverenigingen te komen en te luisteren naar wat er speelt.

Mijn doel is altijd …

… te achterhalen wat de behoefte van de klant is om zo een passend aanbod te creëren waar de klant enthousiast van wordt.

Mijn drijfveer is …

… samen met mijn collega’s werken aan een optimale dienstverlening voor onze klanten. Professionaliteit en klantgerichtheid vinden we daarbij heel belangrijk. We streven naar een open en transparant contact met onze klanten, waar ook ruimte is voor feedback. Zo komen we samen tot mooie resultaten!

Klanten typeren mij als …

... iemand die goed kan luisteren, analytisch is en oplossingsgericht. De afgelopen jaren heb ik kennisgemaakt met heel diverse klanten, zoals ministeries, zorginstellingen en beroepsverenigingen in de technische sector. Iedere klant heeft zijn eigen verhaal, waar ik altijd nieuwsgierig naar ben.