Retourprocedure

In het geval van een bestelfout of een niet correcte uitvoering van uw bestelling volgt u onderstaande retourprocedure.

  • Voor het retour zenden van producten neemt u binnen 10 werkdagen na ontvangst contact op met onze klantenservice via dit formulier.
  • Na goedkeuring ontvangt u op uw e-mailadres een retourformulier met hierop een uniek retournummer. Op dit formulier staat het retouradres vermeld en de artikelen die u retour kunt sturen. Let op: alleen de artikelen die op het retourformulier staan mogen teruggestuurd worden. 
  • Op het te retourneren pakket moet u aan de buitenkant duidelijk het aan u verstrekte retournummer (RMA-nummer) schrijven. 
  • Stuurt u het retourformulier mee met het pakket.
  • Heeft u artikelen besteld maar niet ontvangen? Vervelend! Neem contact op met onze klantenservice via (026) 352 11 11 en wij lossen het zo snel mogelijk op.

Het te retourneren pakket stuurt u binnen 10 werkdagen na ontvangst van het retourformulier naar ons toe. Deze uiterste datum vindt u op het retourformulier. 

Pakketten zonder vermelding van het RMA/retournummer, ongefrankeerde en/of beschadigde pakketten accepteren we niet. Dit geldt ook voor retourzendingen die niet binnen de gestelde termijn zijn aangemeld of helemaal niet zijn aangemeld.

Contact