Sluiten

Balans van het leesonderwijs halverwege de basisschool 4. Uitkomsten van de vierde peiling in 2005. PPON-reeks nummer 36

Datum:
1 juni 2007
Auteur:
Auteur: Berkel, S. van, Krom, R., Heesters, K., Schoot, F. van der, & Hemker, B.
Opdrachtgever:
Cito

In dit rapport lees je over de uitkomsten van het vierde peilingsonderzoek Periodieke Peiling van het Onderwijsniveau (PPON) door Cito voor leesvaardigheid halverwege het basisonderwijs in oktober, november en december 2005. Het peilingsonderzoek omvatte een inventarisatie van enkele aspecten van het onderwijsaanbod in de jaargroepen 3, 4 en 5 en een gedetailleerd onderzoek naar de leesvaardigheid van leerlingen in jaargroep 5.

www.cito.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Via de knop ‘instellen’ geef je aan welke cookies je wilt accepteren. Meer informatie over Cookies en privacy