Sluiten

Balans van het rekenwiskundeonderwijs in het speciaal basisonderwijs. Uitkomsten van de derde peiling in 2006. PPON-reeks nummer 39

Datum:
1 juni 2009
Auteur:
Auteur: Kraemer, J., Schoot, F. van der, & Rijn, P. van
Opdrachtgever:
Cito

In dit rapport lees je over de uitkomsten van het derde peilingsonderzoek Periodieke Peiling van het Onderwijsniveau (PPON) door Cito voor rekenen-wiskunde in het speciaal basisonderwijs, onder de groep 12- en 13-jarige leerlingen, in mei/juni 2006. Het onderzoek omvatte een inventarisatie van enkele aspecten van het onderwijsaanbod en een gedetailleerd onderzoek naar de rekenvaardigheid van de 12- en 13-jarige leerlingen.

www.cito.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Via de knop ‘instellen’ geef je aan welke cookies je wilt accepteren. Meer informatie over Cookies en privacy