Sluiten
cito_gv_18_vo_1135_a3a7641

Over Cito

Retourprocedure

Retourprocedure

Is er iets misgegaan met je bestelling of ben je niet tevreden over de levering van onze producten? Volg dan onderstaande retourprocedure, zodat wij het goed kunnen afhandelen.
  • Heb je artikelen besteld, maar niet ontvangen? Vervelend! Neem contact op met onze klantenservice via (026) 352 11 11 en wij lossen het zo snel mogelijk op. 
  • Wil je bestelde producten/artikelen terugsturen? Neem dan contact op met onze klantenservice via dit formulier. Zorg je ervoor dat je dit binnen een termijn van 10 werkdagen doet?
    • Nadat wij je aanvraag hebben goedgekeurd, ontvang je op jouw e-mailadres een retourformulier met een uniek retournummer. Op dit formulier staat het adres waarnaar je de producten/artikelen stuurt. Let op: alleen de artikelen/producten die je aangaf op het retourformulier, mag je terugsturen.
    • Schrijf het retouradres, dat wij je stuurden, op de buitenkant van het pakket.
    • Stop het retourformulier bij het pakket.
We ontvangen je geretourneerde pakket graag binnen 10 werkdagen na ontvangst van het retourformulier. Je ziet op je retourformulier de uiterste inleverdatum. 

Helaas kunnen we geen pakketten zonder vermelding van het RMA/retournummer, ongefrankeerde en/of beschadigde pakketten accepteren. Dit geldt ook voor retourzendingen die niet binnen de inlevertermijn zijn aangemeld of helemaal niet zijn aangemeld.

Contact

www.cito.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Via de knop ‘instellen’ geef je aan welke cookies je wilt accepteren. Meer informatie over Cookies en privacy