SluitenSluiten
Nieuwe webwinkel

Bestellen

Bestellen

Ben je geïnteresseerd in een bepaalde dienst of een bepaald product? Op deze pagina lees je wat je moet weten als je wilt bestellen.

Bestelling plaatsen

Een bestelling plaatsen? Hiervoor log je in voor onze webwinkel met je online bestelaccount.

Bestelling wijzigen of annuleren
Je kunt je net geplaatste bestelling wijzigen of annuleren door direct te reageren op de bevestigingsmail.

Let op: wijzigingen kunnen alleen uitgevoerd worden bij nog niet verwerkte bestellingen.

Levertijd

Bestellingen in Nederland worden binnen uiterlijk 5 werkdagen uitgeleverd. Voor leveringen buiten Nederland zal de levertijd langer zijn, want die levertijd is afhankelijk van de bestemming.

Levering tijdens vakantieperiode?
Om ervoor te zorgen dat de bezorger niet voor een dichte deur staat, kun je aan ons de gewenste leverdatum doorgeven. Hiervoor reageer je op de bevestiging van de bestelling die je automatisch per e-mail ontvangt.

Retourneren

Wil je bestelde producten/artikelen terugsturen? Vul dan dit formulier in binnen 10 werkdagen na ontvangst van de bestelling of neem telefonisch contact met ons op.

Nadat wij je aanvraag hebben goedgekeurd, ontvang je per e-mail een retourformulier met een uniek retournummer. Op dit formulier staat het adres waar je de producten/artikelen naartoe stuurt.

Let op: alleen de artikelen/producten die aangegeven zijn op het retourformulier mag je terugsturen.

Helaas kunnen we geen pakketten accepteren:
  • zonder vermelding van het RMA-/retournummer;
  • ongefrankeerde en/of beschadigde pakketten;
  • die niet binnen de inlevertermijn zijn aangemeld of helemaal niet zijn aangemeld.

Incomplete bestelling

Heb je artikelen besteld, maar niet ontvangen? Wat vervelend! Neem dan meteen contact op met onze klantenservice via (026) 352 11 11 en wij lossen het zo snel mogelijk op.